Biasalah, saya ni kan

leave a comment »

.. suka benda-benda yang kewl, yang konon mencerminkan keunikan saya sebagai seorang individual yang esentrik la kononnya.

Kalau dah tak ada kerja tu (kan korang tak sepatutnya baca/tulis blog time kerja), sila pergi sini. Best, gerenti tak keciwa. Tengok video tu dulu, nanti tunggu tengok apa yang berlaku..

http://www.get-out-and-play.com/index.php

Saya dah tahu malu dah, tapi hari ini ada orang terang terang mencemuh URL blog saya. Sungguh tak orijinal. Disebabkan WP tidak membenarkan penukaran URL blog sesuka hati, sebagaimana blogger, saya bercadang berhenti menulis kat sini. Nak buat blog baru pulak sebagaimana saya sebelum ini yang attention whore tukar blog/tutup blog/hiatoos. Sebab nak pindah bal;ik ke KL. So tema “Days in Sarawak” sudah tak sesuai. Bloggers la katakan.

So ikut mood.

Kalau bernasib baik/ atas permintaan, saya akan berikan anda alamat barunya (tapi tak eksis lagi blog itu- bila ada masa nanti la)

Written by yuenkokleong

June 3, 2009 at 1:05 pm

Leave a Reply

